czwartek, 23 maja 2013

Feel like outsider today



              Ok., ok., ogarniam się i piszę. Choć i tak dzisiaj nie bardzo mam o czym. Koleżanki mnie dzisiaj wystawiły – sama byłam na uczelni. Tyle chociaż, że szybko to minęło. Jakieś pół godziny zajęć z poetyki – mogłam się bardziej postarać, ale i tak wyszło na to, że aż taka głupia, to nie jestem;). Trzy godziny wykładu z romantyzmu – każdy marzy o tym by być sam na sam z panem profesorem;). Właściwie to było chyba takie najdziwniejsze – zamknięci sami w Sali, eehee. Tylko tyle, że wykład – dziś na tapecie był Słowacki zainteresował i wciągnął mnie na tyle, że praktycznie się tym nie przejmowałam. Później leksyka – musiałam przeglądać jakieś słowniki w czytelni, później omawiałyśmy je z panią doktor w sali. Cóż, nie ma to jak przed 20 opuszczać uczelnię. A słyszałam jeszcze głosy na sali gimnastycznej – ktoś jeszcze miał trening, podziwiam.
                Wyszłam sobie na lajcie, kupiłam bilet na dworcu i wróciłam do domu. Ze stacji musiałam iść pieszo – i jak to bywa z moją wybujałą wyobraźnią – zaczęła się popisać. A co tam, raz mogę opisać jedną z takich swoich wyimaginowanych sytuacji. Wracałam z tej stacji, pogoda, sami wiecie, nie najlepsza, choć na szczęście nie padało, to było bardzo chłodno. Mijały mnie różne samochody. A co gdyby to jechał na przykład jakiś mój znajomy z gimnazjum? I namówił mnie na wypad do pizzeri (najbliższa to akurat w tamtą stronę z której wracałam)? I spotkałabym także innych swoich starych znajomych, spędziłabym miło czas, wypiła to piwko, a wcześniej zadzwoniłabym do mamy, że no cóż, jestem ze znajomymi w knajpie i będę w domu później… Ah, dlaczego nie miałoby być to prawdą?
                Tak. Zanim wyszłam z domu oglądałam fragmenty „Ogniem i mieczem” – Michał Żebrowski - <3. Przed zajęciami pierwszy raz w życiu wypłaciłam sobie pieniądze z bankomatu, a potem za nie kupiłam sobie portfel. Taki elegancki – i niebieski i w serduszka, więc bardzo mi się podoba. I to tyle bzdetek na dzisiaj. Do jutra.
xxx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam!