piątek, 4 marca 2016

śpiąca

   Chociaż jestem bardzo śpiąca spróbuję wyskrobać choć kilka słów. Przed chwilą znów na nowo przeżyłam pożar. Napisałam o tym pod video RJ Aguiar, po raz pierwszy po angielsku – przez co musiałam poświęcić temu jeszcze więcej koncentracji, ale już opublikowałam ten komentarz.
   Siostrzyczka się pojawiła w domu na weekend, zwaliła się do mojego pokoju i sama jej obecność mnie denerwuje. Może i jestem małostkowa, ale zabrała sobie chusteczkę z mojego biurka bez pytania. Nie miałabym nic przeciwko, gdyby była normalna, ale nie odzywa się do mnie wcale, a potem zwala się do mojego pokoju i czuje się jak u siebie. Wkurwia mnie to, ale będę się starać by nie było po mnie tego widać – ze względu na rodziców.
   Uwielbiam swój tumblr. :D http://doughnut92.tumblr.com/
   Jestem zmęczona i nie za dobrze się czuję, więc chyba już czas żebym wyłączyła laptopa.

Beyonce - Irreplaceable

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam!