środa, 15 stycznia 2014

powinnam przestać

Powinnam pisać i częściej i bardziej ambitnie. A ja tylko tak sobie przeskakuje – albo piszę referat na dwie strony o jednym dniu, albo przez kilka dni nie odzywam się wcale. Niezbyt to ładne z mojej strony. Swoją drogą, czy można wymagać od artysty (o, już nawet siebie tak postrzegam?) trzymania się jakiegoś planu – że dzisiaj napisze tyle słów, a jutro tyle i będzie to takiej, a takiej jakości. Nie, pod tym względem jestem raczej zwolenniczką parnasizmu.
         Pomimo tego co sobie obiecałam wchodzę na te głupie portale, na gg, które już dawno miałam usunąć, a z którego wciąż korzystam… I żrę. Ja już nawet nie jem. Ja żrę. Powinnam przestać, opanować się, ogarnąć się. O wiele łatwiej jest trwać w tym co jest.

Colbie Caillat – Hold on

Aaa, a szablon sama zrobiłam. Muszę jeszcze trochę pogrzebać w CSSach, ale nagłówek zrobiony w PhotoFiltre nie wygląda tragicznie?

1 komentarz:

  1. Nagłówek - podoba mi się ;) Ja w sumie też robię to, czego nie powinnam. Co do pisania tutaj..to jest Twoje miejsce i możesz robić to, co Ci się żywnie podoba. ;)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam!