niedziela, 1 kwietnia 2012

Nigdy więcej łez przez chłopaka.


niedziela, 1 kwietnia 2012 godz.19.20

Nigdy więcej łez przez chłopaka. Chłopak który jest ich wart nigdy do takiej sytuacji nie dopuści. Szybko się pozbierałam głównie dzięki temu o czym mówili mi rodzice. Pierwsza życiowa nauczka – nie spiesz się, ani z pieprzonym fb, ani z dotykiem fizycznym – nie warto. Przecież chodzi o coś więcej, a przynajmniej powinno. Nie wiem co dla Piotra oznacza ta rozmowa, dla mnie – tylko koniec.
Olka
jesteś? :)

Piotrek
Niom :D

Olka
ha, ukrywasz się przede mną;P

Piotrek
A tam nic nie mówię bez adwokata :P

Olka
ok, brzmi groźnie;P

Piotrek
co tam jak tam przed wielkanocą? ;)

Olka
dobrze:) still stay positive i tego jakkkolwiek się trzymam:)
a u Ciebie? :)

Piotrek
luz bluz, tylko jutro do szkoły a potem lansik :D

Olka
a widzisz:) zazdroszczę:)
a ja do środy:)
i trzy kolokwia:)

Piotrek
środę też? Nie masz dnia rektorskiego?

Olka
<lol2> nieee
weszłam na stronę wydziału - dziekani kulturalnie odwołują swoje dyżury już od wtorku(!) ale studentów nie puszczą, nie ma mowy:D

Piotrek
dupa blada, co?

Olka
no niby tylko do 11.30 w środę, bo wf, to sobie sama odpuszczam:)
a potem na zakupy z rodzicami:)

Piotrek
tak już rozkombinowane, co? ;)

Olka
nom:)

Piotrek
ale ogólnie w szkole wszystko ok?

Olka
no tak:) musi być:)

Piotrek
a tak codziennie te kolokwia?

Olka
<tak>

Piotrek
niefajnie, co? :D

Olka
jak trzeba:)
narzekanie nic mi nie da, ha;P

Piotrek
co, odkładało się i ma się teraz przesrane, co? :D:P

Olka
nie pisz mi tak:)

Piotrek
jak? :P

Olka
bo wtedy jednym wyjściem będzie harakiri:)

Piotrek
co, postudiowało się tematykę, hmmm ? :D:P

Olka
znałam to wcześniej;))
aa nie łapę:) nie ważne:)
*nieważne, cholera

Piotrek
to rozpisz jak miało być :P

Olka
hm, chodziło Ci o studiowanie tematyki ogólnie japońskiej czy samobójczej? ha:)

Piotrek
jak tam wolisz :D

Olka
ale odpowiedź:P

Piotrek
lepsza niż żadna :D

Olka
to żadna była alternatywą?  mam się czuć zaszczycona? :D

Piotrek
jak wolisz :P

Olka
i znów to samo? ;P
masz mnie dość słowem:)
ok, kilkoma słowami:)
tak czy siak, nie przejmuj się, ja siebie też mam dość:)

Piotrek
jak wolisz, po raz trzeci :D:D:D:D
:P

Olka
miło byłoby gdybyś zaprzeczył, ale ha:) wolisz żebym sama sobie dopowiadała, domyślała się - jak wolisz, Twój wybór:);P

Piotrek
Na pewno, bo jak wolisz może być twój :P

Olka
coś się nie dogadujemy:) szkoda, nie zawracam Ci głowy:)
miłego wieczoru<papa2>

Piotrek
Nawzajem :)

Napiszę do niego we wtorek, albo i jutro nawet sms – czy może znajdzie dla mnie czas skoro ma wolneJ. I mam na to wyjebane. J
Taylor Swift – Safe and Sound

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam!