środa, 4 kwietnia 2012

Noc.

Cholera. Nawet tak beznadziejne plany jak zerwanie musiały wziąć w łeb – z jednego powodu – K., który nie znalazł dla mnie czasu. Szkoda, miałam wielką nadzieję skończyć to przed świętami, ale nie mogę. To przykre. Nawet nie chce mi się o tym pisać. Nagadałam się chociaż dzisiaj na ten temat z M. i A.



Wiem już, że z chłopakami jak najbardziej na dystans. Fajnie byłoby przeżyć coś wyjątkowego, działającego w obie strony, prawie jak w książkach. Ale czy jest to możliwe? Pierwszy mój „związek” cholernie chwieje moimi nadziejami co do tego.  
Smutno mi.
Matt Pokora – Reste Comme Tu Es

Słowa do przemyślenia: 
; )"When people make you feel unwanted, don't leave to make them feel sad or guilty, they won't. Leave because you no longer have a reason to stay. Sometimes you have to be strong for yourself. What’s meant to be will end up good and what’s not - won’t. Love is worth fighting for, but sometimes you can’t be the only one fighting. At times, people need to fight for you. If they don’t, you just have to move on and realize what you gave them was more than they were willing to give you !"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam!